TIVOLI JO10-1

door Dion Bell

Tivoli JO10-1 - Dommelen JO10-4 13-4

22-09-2018

De warming-up van de tegenstander zag er professioneel uit, gelukkig kwam dat tijdens de wedstrijd niet tot uiting. Het was al vroeg duidelijk dat een aantal spelers van de tegenstander te zwak waren, zodat de druk hoofdzakelijk vanuit onze kant kwam. Hierdoor konden we de spelers aangeven extra te letten op het overspelen, dit deden ze goed en scoorden hierdoor nog makkelijker.

SBC JO10-5 – Tivoli JO10-1 6-3

29-09-2018

Kunstgras, hier hadden we vorig seizoen altijd problemen met balbehandeling. De eerste 10 minuten geen vuiltje aan de lucht, we kwamen op 0-2 voorsprong en na de time-out gewisseld. De veldbezetting was verstoord, hierdoor kwamen we 3-2 achter, waarschijnlijk dat hierdoor de onzekerheid toesloeg. Na de rust hadden we steeds meer problemen met het snelle veld en brachten onszelf dieper in de problemen. Het lukte ook niet na wisselen, de onrust bleef in ons spel, waardoo we onnodig deze wedstrijd verloren, jammer.